Vědecký výzkum potvrdil, co jsme všichni dávno tušili – když se muži dívají na své polovičky v prádle nebo bikinách, jejich mentální úroveň prudce klesá.

Belgičtí vědci publikovali v časopise Journal of Consumer Research výsledky studie, v níž testovali 358 mužů.

Při prvním pokusu měli sledovat obrázky spoře oblečených žen a krajinek, při druhém dostala do ruky polovina z nich tričko a druhá polovina podprsenku. V obou případech jim výzkumníci nabídli buď 15 euro okamžitě nebo byli ochotni smlouvat o vyšší sumu později. Ve všech případech se spokojili muži s obrázky žen nebo podprsenkami s nižší částkou než ostatní.?Ukázalo se, že muži, u nichž byly vyvolány sexuální fantazie, jsou impulzivnější a ztrácejí sebekontrolu,” říká vedoucí výzkumu Bram van den Bergh a dodává: ?Zjistili jsme, že jsou ochotni spokojit se s menší, ale okamžitou odměnou.”

Výsledky jeho studie potvrzují výzkum dr. George Loewensteina z Cartnegie Mellon University z roku 2006, v níž zkoumal vliv sexuálního vzrušení na rozhodování mužů. Loewenstein je zakladatelem nového vědního oboru, který se nazývá neuroekonomika a zkoumá lidské mozkové funkce v souvislosti se snahou o zisk. Vědecké poznatky ukazují, že strategie výrobců aut, kteří ke svým předraženým vozům staví dlouhonohé krasavice, je velmi účinná.

Zdroj: azpravy.cz

Linkuj si!      Jaggni to!Jaggni to!   Pridej na Seznam  
JOSEF KUBÍK nákladní autodoprava

Zanechej komentář