V národní americké soutěži o nejhloupější varování na výrobku před několika týdny s přehledem vyhrála nálepka na traktoru, na níž stojí: Nebezpečné, vyvarujte se smrti!

Soutěž o nejhloupější nálepku na výrobku v Americe existuje už několik let. Výrobci v zemi neomezených možností se bojí možných žalob, a tak na produkty často umísťují nápisy, které jsou přinejmenším na hlavu. Vyhlašovatelé soutěže mají každý rok opravdu z čeho vybírat…

Aby vám nebylo horko
Druhé místo obsadila cedulka na košili, která varuje majitele, aby nepřenechávali její žehlení dětem. Perlička ale teprve přijde. ?Nežehlete košili, pokud ji máte zrovna na sobě,” píše se na štítku. Hm, výrobce zřejmě nepočítá s ironmany…

Nedávejte robátko mezi kola
Třetí místo náleží nápisu na dětském kočárku s úložným prostorem, jímž je taška mezi koly. Varuje maminky, aby v žádném případě nedávaly miminko do této tašky. No, asi by se tam ani nevešlo…

Obálku otevírejte s brýlemi
Pomyslnou bramborovou medaili získal otvírák obálek, na němž stojí, že má příliš nabroušené ostří, a proto se doporučuje použít ochranné brýle. Pořiďte si raději skafandr nebo brnění, člověk nikdy neví…

Nezmizíkujte šeky
Čestné uznání pak náleží zmizíku, který nemůže být použit k podepisování šeků a dalších úředních dokumentů. Zmizík měla většina z nás v ruce naposledy v první třídě, ale zřejmě existují lidé, kteří jim podepisují šeky.

Další úchylné nápisy
A jací jsou další zajímaví vítězové minulých let? Třeba pračka, která varuje, že se do ní při plné rychlosti v žádném případě nemůže vložit člověk. A nebo nápis na losu, který hráče nabádá, aby všechno brali s humorem a hlavně hráli zodpovědně. Golfový kočárek zase zdobí cedulka, že se v žádném případě nesmí skládat, sedí-li v něm dítě.

Zdroj: azpravy.cz

gelové nehty
Linkuj si!      Jaggni to!Jaggni to!   Pridej na Seznam  
JOSEF KUBÍK nákladní autodoprava

Zanechej komentář